هزينه حمل هوايي از چين به ايران

حمل هوایی بار یکی از سریع ترین و آسان ترین و ایمن ترین انواع حمل بار می باشد. شرکت حمل و نقل بین المللی ایساتیس راه پارس با درک نیاز جهان پر سرعت کنونی در انتقال سریع کالا هایی نظیر گوشت و محصولات غذایی یخچالی، میوه و سبزیجات، داروها، کالاهای خظرناک و دیگر محصولاتی که از حساسیت بالایی برخوردار هستند و زمان امری تعیین کننده در ارسال محسوب میشود; مفتخر است با داشتن قرارداد با طیف وسیعی از خطوط هوایی جهانی خدماتی نظیر air-to-air , air-to-land و air-to-sea را در سرتاسر جهان در اختیار مشتریان محترم قرار دهد.

ما بر این باوریم که انتخاب حمل کالا از طریق خطوط هوایی قطعا حساسیت های زیادی را دارد به همین منظور واحد جداگانه ای با تیم مجرب در دل مجموعه ایساتیس راه پارس ایجاد شده تا در سریع ترین حالت ممکن پاسخگوی نیاز های مشتریانمان باشند.
معمولا حمل بار هوایی توسط همان هواپیما های مسافربری برای حجم های کمتر و ابعاد کوچکتر بار و برای حمل ابعاد بزرگتر و کانتینری از هواپیما های لجستیکی استفاده می شود لذا شایان توجه است ابتدا جهت گرفتن استعلام و سپس حمل بار توسط ما مستلزم داشتن اطلاعاتی نظیر نوع بسته بندی ابعاد دقیق بسته بندی کالا و وزن دقیق آن می باشد. همچنین در مواردی که کالا در کشور ثانویه تخلیه و سپس بارگیری می شود تا به مقصد برسد ارزش دلاری کالا در نرخ تمام شده هزینه حمل تاثیر بسزایی خواهد داشت.
لطفا توجه داشته باشید که شرکت حمل و نقل بین المللی ایساتیس راه پارس صرفا در زمینه حمل بین المللی کالا (واردات و صادرات) از مبداء و یا به مقصد ایران فعالیت دارد و امکان حمل داخلی ( بین استانی) برای ما فراهم نیست.
جهت دریافت هرگونه مشاوره(رایگان) لطفا از طریق صفحه ارتباط با ما راه ارتباطی خود با مجموعه را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.