فعالیت ۲۰ واحد تولیدی در بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد

فعالیت ۲۰ واحد تولیدی در بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در آیین تکریم و معارفه مدیریت بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت که هم اکنون ۲۰ واحد تولیدی در بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری فعال است و هزار و ۸۰۰ نفر نیز در این واحدها اشتغال دارند .

مهندس راستاد با اشاره به اینکه دراین بندر بیش از هزار هکتار زمین برای سرمایه گذاری بخش خصوصی وجود دارد و سازمان بنادر و دریانوردی نیز از سرمایه گذاران حمایت خواهد کرد افزود ۱۰ واحد جدید نیز با سرمایه گذاری بیش از هزار میلیارد ریال دردست اجرا می باشد .

وی بهره گیری از زیرساخت ها را برای توسعه صادرات ضروری دانست و اظهار داشت در این بندر ۷,۵ میلیون تن ظرفیت تخلیه و بارگیری وجود دارد که باید این ظرفیت برای صادرات بیشتر به کار گرفته شود .

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مردم جهت اشتغال از انتظار به حقی برخوردار هستند تأکید کرد این توقع باید با توسعه صادرات و سرمایه گذاری بخش خصوصی محقق شود . تمام جذب سرمایه گذاری باید با توجه به حفظ محیط زیست صورت گیرد .

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ششم توسعه اقتصادی کشور رونق صنعت گردشگری دریایی به ویژه در بنادر شمالی کشور از برنامه های جدی در بنادر است اظهار داشت سازمان بنادر و دریانوردی آمادگی دارد جهت تقویت کارکرد گردشگری در بنادر ایران و خرید ناوگان مسافری دریایی تسهیلات ارزان قیمت در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد .

در پایان این آیین با قدردانی از خدمات علی خدمتگزار مدیر سابق بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد سیاوش رضوانی که پیشتر مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران بود به عنوان مدیر جدید بندر امیرآباد معرفی شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.