رشد ۹ درصدی بارگیری کالا در اداره کل راه آهن هرمزگان

رشد ۹ درصدی بارگیری کالا در اداره کل راه آهن هرمزگان

عملکرد یازده ماهه اداره کل راه آهن هرمزگان در زمینه بارگیری ۶میلیون و ۹۷۰هزار و ۵۶۲ تن انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری در مبادی ایستگاههای گل گهر ، معدن گل گهر و بندر شهید رجایی بارگیری شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹ درصد رشد را نشان می دهد .

در زمینه تخلیه نیز به میزان ۱۰میلیون و ۸۰۳هزار و ۲۳۵ تن انواع محمولات و مواد معدنی در سایر خطوط تخلیه این اداره کل شامل : پالایشگاه ، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس (بارکو) ، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد رشد داشته است .

در همین مدت عملکرد راه آهن هرمزگان به میزان ۱۷میلیون و ۷۷۳هزار و ۷۹۷ تن کالا و محمولات بوده که رشد ۱۲ درصدی را نشان داده و موجب رسیدن تن کیلومتر مرزی به میزان ۶میلیارد و ۹۹۵میلیون و ۶۰۱هزار و ۳۰۰ تن کیلومتر شده که رشد ۱۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد .

در این مدت عملکرد بندر شهید رجایی نیز ۸ میلیون و ۷۸۸ هزار و ۹۶۸ تن کالا بوده که رشد ۳۱ درصدی حمل ریلی در بندر شهید رجایی را شاهد بوده ایم و در زمینه حمل ریلی کانتینر نیز با حمل ۹۶ هزار و ۱۱۹ TEU که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد داشته است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.