توسعه و پیشبرد اهداف شرکت رجا با تغییر نگاه ذهنی

توسعه و پیشبرد اهداف شرکت رجا با تغییر نگاه ذهنی

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت : این شرکت برای توسعه و پیشبرد اهداف خود باید نگاه ذهنی خود را تغییر دهد .

«محمد رجبی» افزود : شرکت رجا برای دستیابی به اهداف خود باید وضعیت بازاریابی را بهبود و توسعه دهد تا با درآمد مناسب بتواند خدمات قابل عرضه به مشتریان ارائه دهد زیرا که حفظ برند و نشان تجاری و رضایت مشتری جزو ارکان کار ما است . برای تحقق بحث توسعه ی بازاریابی و افزایش درآمدزایی ، داشتن سیستم اطلاعاتی منسجم و تشکیل سازمان قطارها و دیتا تعیین کننده است و از موضوعات مهم دیگر این که باید همه ی عواملی که بار درآمدی را افزایش می دهند شناخته شوند .

وی با اشاره به این نکته که در صنعت حمل و نقل ریلی مسافری رجا باید سرآمد و پیشرو باشد ، افزود : برای این امر مهم ما باید فضای کسب و کار را درک کنیم و به خدمات و سود دهی برسیم .

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت : سیستم بازاریابی و فروش رجا باید با طراحی بسته های مختلف سفر در قالب قطارهای گردشگری ، تورگردانی ، از درب منزل تا درب منزل نسبت به افزایش درآمد شرکت اقدام کند و لازمه ی این کار هماهنگی و تکمیل چرخه سفر مانند هتل و … می باشد .

رجبی با توجه به اهمیت بحث آموزش در هر سازمانی بیان داشت : توجه به مقوله آموزش در شرکت رجا باید بیش از پیش باشد . هم چنین مدیران شرکت در عین حال که مدیریت می کنند باید نقش مربی و آموزش دهنده داشته باشند و از طریق برگزاری جلسات مذاکره ، تهیه گزارش و … بهره وری را در حوزه ی خودشان گسترش دهند . وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم آموزش رؤسای قطار یا موارد حقوقی گفت : نقش آموزش در توسعه ی هر سازمانی حرف اول را می زند . برای مثال شرکت های معتبر و بزرگی مانند نفت ، نیرو و زیمنس حدود ۲۰۰ روز آموزشی در تقویم سالانه ی خود دارند .

مدیرعامل رجا در ادامه افزود : خدمات دهی ، نیازمند توسعه است و برای تحقق این امر نیازمند مشارکت شرکت های مربوط به BOT هستیم . هم چنین باید بحث کترینگ و لاندری را عملیاتی کنیم و با حضور مستمر و مؤثر در نواحی ، بحث های مالی و حقوقی منجر به بهره وری داشته باشیم ، بالاخره تغییر ، همیشه دردسرهای مثبت خودش را دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.