توسعه صادرات مرکبات از بندر امیرآباد در دستور کار سازمان بنادر

توسعه صادرات مرکبات از بندر امیرآباد در دستور کار سازمان بنادر

مدیر جدید بندر امیرآباد در مراسم معارفه که با حضور مدیرعامل سازمان برگزار شد ، ضمن تاکید بر توسعه صادرات مرکبات ، از فعال شدن کریدور شمال – جنوب بعنوان مأموریت مهم این بندر در آینده نزدیک خبر داد .

در آغاز آیین تکریم و معارفه مدیریت منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد که صبح امروز در محل این بندر برگزار شد ، علی خدمتگزار مدیر سابق بندر امیرآباد ضمن تقدیر از همکاران و مدیران ارشد استانی گفت : اگر امروز بندر امیرآباد به عنوان بندر شاخص کشور شناخته می شود ، حاصل همکاری تمام همکاران در مجموعه بندر امیرآباد و مسئولین استانی و شهرستانی بوده است . سرمایه گذاری انجام شده توسط دولت و بخش خصوصی در بندر امیرآباد طی مدت سه سال گذشته ، بیش از هزار میلیارد تومان بوده است و این در حالی است که در سال ۹۳ میزان سرمایه جذب شده ۱۶۰ میلیارد تومان بوده است .

مدیر سابق بندر امیرآباد در پایان از تلاش و همیاری پرسنل خدوم این بندر در طی این مدت تشکر و برای مدیر جدید بندر امیرآباد ، آرزوی موفقیت کرد .

۳۰ درصد ظرفیت تخلیه و بارگیری خزر ، در بندر امیرآباد

مدیر جدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد نیز در ادامه این مراسم ، با اشاره به شناخت کافی از بندر امیرآباد ، به دلیل سابقه کار در معاونت دریایی و بندری این اداره در سال های گذشته ، گفت : فعال شدن ترانزیت کالا در کریدور بین المللی شمال – جنوب یکی از تکالیف دوره جدید مدیریت در بندر امیرآباد می باشد .

سیاوش رضوانی با اشاره به اینکه این بندر ، ۷,۵ میلیون تن از ۲۵ میلیون تن ظرفیت تخلیه و بارگیری حوزه دریای خزر را دارا می باشد ، گفت : تنوع جذب کالا و حمل و نقل بخشی از کالاهای ترانزیتی چین به اروپا ، از برنامه های اصلی ما در این بندر خواهد بود .

وی ضمن تاکید مشکلات ریلی و تکمیل اسکله رو-رو ریلی در آیند نزدیک اظهار کرد : با توجه به وجود مرکبات در استان مازندران ، ایجاد و تقویت کانتینر یخچالی و اصلاح بسته بندی ، جهت توسعه صادرات میوه و تره بار را در دستور کار داریم .

این مقام مسئول در پایان از تمامی مسئولان در دوران حضور خود در تمام رده های مدیریتی بندر امیرآباد ، تقدیر و تشکر کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.