برگزاری یکصد و نود و هشتمین نشست شورای‌عالی هماهنگی ترابری کشور

برگزاری یکصد و نود و هشتمین نشست شورای‌عالی هماهنگی ترابری کشور

مشکلات پیش روی محمولات ترانزیتی گندم هند به افغانستان و گزارش و همکاریهای دستگاه‌های ذیربط و حمل‌ونقلی به منظور عبور سریع محمولات از کشور در یکصد و نود و هشتمین نشست شورایعالی هماهنگی ترابری کشور مطرح و تشریح شد .

دبیرخانه شورای عالی هماهنگی ترابری کشور اعلام کرد که در روز یکشنبه مورخ ۲۶ آذر‌ماه ۱۳۹۶ ، یکصد و نود و هشتمین نشست شورای‌عالی هماهنگی ترابری کشور با حضور و مشارکت اعضا برگزار شد و پس از بحث و بررسی پیرامون دستورکار ، جمع‌بندی‌های زیر حاصل گردید :

موضوع “آیین‌نامه ایجاد و بهره‌برداری از مراکز لجستیک” مطرح و ضمن تصویب ترکیب و اعضای ستاد موضوع ماده ۲ آیین‌نامه پیشنهادی ، مقرر شد که مفاد آیین‌نامه توسط ستاد مذکور بررسی و نهایی و برای طرح در جلسات شورا اعلام گردد .

با توجه به نظرات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران مقرر گردید در مورد به‌هنگام‌سازی شیوه‌نامه تسهیل اجرای تبصره ۲ قانون مقررات تردد وسایل نقلیه خارجی در جلسه بعدی شورا و با حضور ریاست شورا تصمیم‌گیری شود .

مشکلات پیش روی محمولات ترانزیتی گندم هند به افغانستان و گزارش و همکاری‌های دستگاه‌های ذیربط و حمل‌ونقلی به منظور عبور سریع محمولات از کشور تشریح گردید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.