تلاش مضاعف راهداران کهگیلویه و بویراحمد در طرح راهداری زمستانی

تلاش مضاعف راهداران کهگیلویه و بویراحمد در طرح راهداری زمستانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت : بخش زیادی از اعتبارات عمرانی این اداره هزینه پرداخت حقوق و مزایای نیروهای قرارداد عمرانی این اداره می‌شود .

علی خوان‌پایه ظهر امروز در همایش روز راهداری اظهار داشت : طی دو سال گذشته با وجود محدودیت‌های مالی بیش از ۱۰۰ کیلومتر روکش آسفالت در جاده‌های این استان انجام شده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد تا سال گذشته تنها ۴ دوربین ثبت تخلف در جاده‌ها این استان نصب بود ، گفت : این تعداد هم اکنون با هدف کاهش تصادفات به ۲۱ دستگاه رسید . اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دو بخش حمل و نقل و راهداری خدماتی را به هم وطنان ارائه می‌کنند که در این بین در حوزه حمل و نقل بخش خصوصی نمود بیشتری دارند .

خوان‌پایه با اشاره به اینکه امیدوارم روز به روز شاهد خدمات مناسب‌تر به ویژه در حوزه حمل و نقل جاده‌ای باشیم ، ابراز کرد : این بخش با وجود مشکلات به ویژه در حوزه مسافر با کاهش تقاضای مسافر روبه رو بوده ولی همیشه پای کار هستند . در سال ۱۳۶۲ در دوران جنگ تحمیلی و تهدیدات نظامی از طرف رژیم صدام حسین با توجه به اینکه انبارهای بنادر جنوبی از کالا پر شده بود و بیش از ۱۰۰ فروند کشتی برای تخلیه بار پهلو گرفته بود و از طرفی مایحتاج مردم دستشان نمی‌رسید حضرت امام طی یک فرمان تاریخی به کامیون داران سراسر کشور اعلام و دستور جهاد صادر کردند و کامیون داران نیز لبیک گفتند که بعد از ۱۴ سال توسط وزارت راه و ترابری پیشنهاد روز ملی حمل و نقل به شورای فرهنگ عمومی داده شد .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود : راهداران در تمام فصل‌ها به ویژه هنگام راهداری زمستانی در جاده‌های خدمات سفر را برای کاربران جاده‌ای مهیا می‌کنند که در زمستان با توجه به شرایط جوی نیاز به تلاش مضاعف وجود دارد و سفیران آرامش جاده‌های انجام وظیفه می‌کنند .

خوان پایه با تاکید بر اینکه در زمینه ارتقا سطح کمی و کیفی سطح زیرساخت‌ها به منظور کاهش تصادفات کارهای خوبی انجام گرفته است ، ادامه داد : با وجود تمام مشکلات در حوزه راهداری باید حمایت‌های بیشتری توسط مسئولان و متولیان امر شود . ۵۰ درصد نیروهای قرارداد عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشغول فعالیت بوده که مجبور هستیم اعتبارات عمرانی این اداره را هزینه پرداخت حقوق و مزایای این افراد کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.